Mezoterapia igłowa – wydłuż młodość, leczenie wypadania włosów | Gdańska Klinika Urody

Mezoterapia igłowa skóry głowy – leczenie wypadania włosów

Włosy - jednym z licznych atrybutów kobiecości są włosy skóry głowy. W zależności od koloru i długości warunkują styl, pośrednio wskazują na temperament. Włosy obecne są od urodzenia, jak również w okresie rozwoju płodowego. Należą do przydatków skóry, przechodzą fazy wzrostu i rozwoju określane mianem anagenu, telogenu i katagenu.
Średni przyrost struktury włosa w ciągu miesiąca wynosi od 1 do 1,5 centymetra. Ogólny stan zdrowia, choroby organizmu człowieka a szczególnie schorzenia endokrynologiczne mają wpływ na wygląd i kondycję włosów.

Mezoterapia skóry głowy

Jednym ze sposobów poprawy jakości włosów jest zabieg należący do grona procedur dermatologii estetycznej – mezoterapia igłowa. W technice tej wykorzystujemy możliwość szybszego dotarcia substancji odżywczych do cebulki włosa i do miejsca namnażania się komórek w mieszku włosowym. Wykonywane jest to w celu poprawy krążenia, unerwienia oraz detoksykacji owłosionej skóry głowy poddawanej zabiegowi mezoterapii igłowej. Mechanizm drażnienia czuciowych zakończeń nerwowych, poprzez stymulację układu nerwowego oraz pośrednio drogą reakcji bólowej, poprawia krążenie w otoczeniu mieszków włosa Za pomocą specjalnego pistoletu, drogą iniekcji mikroigłowych podaje się tzw. "koktajle terapeutyczne". Przyspieszają wzrost włosa, zmniejszają jego wypadanie a niekiedy pobudzają uśpione mieszki włosowe do ponownego namnażania. W skład mieszanek regenerujących zalecanych do używania po zabiegu mezoterapii igłowej wchodzą mikroelementy, witaminy, stymulatory wzrostu i inne opatentowane cząsteczki stymulujące komórki macierzy cebulki włosa do regeneracji i szybszej odnowy.

Częstotliwość zabiegów mezoterapii:

• intensywna faza leczenia: 1 zabieg na 2 tygodnie przez okres 2 miesięcy
• faza pielęgnacyjna: 1 zabieg na 1-3 miesięcy

Wskazania do zabiegu mezoterapii igłowej:

• rozstępy,
  • blizny,
  • nadmierna ilość wypadających włosów,
  • osłabiona kondycja włosów,
  • zmniejszony porost włosów,
  • cellulit.

Przeciwwskazania mezoterapii igłowej:

• opalona skóra,
  • infekcje,
  • stany zapalne i stan podgorączkowy,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby skóry,
  • ciąża i karmienie piersią,
  • ogólny zły stan zdrowia pacjenta.

Zapraszamy do Gdańskiej Kliniki Urody na zabieg mezoterapii igłowej skóry głowy.

Rezerwacja zabiegów

Imię i nazwisko