Zwalczanie cellulitu i modelowanie sylwetki | Gdańska Klinika Urody

Zwalczanie cellulitu oraz modelowanie sylwetki metodą Endermologie Lipomassage LPG

Zależy Ci na tym, aby zwalczyć cellulit i poprawić figurę? Gdańska Klinika Urody to najlepsze miejsce na modelowanie sylwetki! Przekonaj się, że nasze zabiegi mogą pomóc Ci uzyskać skórę i rozmiar o jakich marzysz.

Wśród najpopularniejszych zabiegów, które mają na celu modelowanie sylwetki, w naszej Klinice Urody w Gdańsku bardzo często wykonujemy te, które nazywane są powszechnie „endermologią”. Zabiegi LPG® to naturalna, bezpieczna, nieinwazyjna i skuteczna metoda dbania o zdrowie i urodę. Ciesząca się ciągle rosnącym zainteresowaniem technologia Endermologie® wykorzystywana jest w zabiegach Lipomassage™ i Endermolift™, w trakcie których następuje mechaniczna stymulacja tkanki, pomagająca redukować tkankę tłuszczową, cellulit oraz ujędrnić i rozświetlić skórę.

LIPOMASSAGE - ISTOTA ZABIEGU

Endermologia LPG to zabieg, który trwa ok. 35 min. i wykonywany jest początkowo dwa razy, następnie raz w tygodniu w seriach od 14 do 20. Podczas zabiegu pacjent ubrany jest w specjalnie zaprojektowany kostium, nazywany endermowear. Zakłada się go w celu uzyskania lepszego poślizgu głowicy i ochrony skóry przed uszkodzeniem.

Zalecenia po zabiegu:

• picie dużej ilości wody,
  • uprawianie sportu zwieksza efektywość zabiegu.

Wskazania do zabiegów:

• cellulit,
  • nadwaga, otyłość,
  • modelowanie sylwetki,
  • uelastycznienie i ujędrnienie skóry,
  • wady postawy i stany wywołane przeciążeniem mięśni oraz stawów,
  • zaburzenia przemiany materii,
  • zaburzenia krążenia żylno-limfatycznego,
  • nerwobóle,
  • skłonność do gromadzenia się wody w organizmie (obrzęki, głównie kończyn),
  • choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe,
  • blizny,
  • chirurgia plastyczna, liposukcja,
  • przygotowanie do treningu, relaksacja,
  • rehabilitacja po kontuzjach i urazach sportowych.

Przeciwwskazania:

• ciąża,
  • nowotwory,
  • zapalenie żył,
  • infekcje, skórna wysypka,
  • stany zapalne,
  • antykoagulanty,
  • lokalne przeciwwskazania typu: przepuklina, tłuszczaki, guzki, naczyniaki itp.
Umów się już dziś na endermologię, a zobaczysz, jak seria zabiegów pomoże zwalczyć Ci cellulit. Modelowanie sylwetki poprzez specjalistyczny, precyzyjny mechaniczny masaż przeniesie z pewnością szybko oczekiwany przez Ciebie rezultat.
Rezerwacja zabiegów

Imię i nazwisko